čtvrtek 26. května 2016

Tak už to máme za sebou...Esterka oslavila první rok.
 Sečteno podtrženo: 7600 g, už mnoho úspěšných samostatných kroků, mama, tata, bú, koko, haf, bé a žádný zub. Dělá to asi kvůli mě, protože já ten její bezzubý úsměv prostě miluju. Pořád kojím a obě si to užíváme, už od devíti měsíců se vyspím celou noc i když ranní vstávání v šest mi dělá trochu problém, nemůžu toho chtít moc. Mám za sebou nejkrásnější a nejnáročnější rok života. Už 12 měsíců můžu být maminkou nádherného dítěte a jsem za to neskutečně vděčná. Je mi 23 a holky v mém věku mají většinou naprosto jiné vize, ale já jsem ve své rodině naprosto šťastná. Mám samozřejmě spoustu plánů do budoucna, ale rodina mi v tom nepřekáží. 
Už se těším na další baby. :-)











4 komentáře:

  1. NuNu, tak hodně zdraví! Tyjo, já ve 23... jsem si přišla mimoň, že se (už) vdávám, a ve 26 jsem měla pocit, že jsem celkem mladá matka... Je dobře, že to máš tak srovnané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si jako minoň přijdu pořád, nebo alespoň okolí se pořád nepřestává divit jak se u nás věci mají:-D ale nevadí mi to, nikdy jsem nechtěla být třicetiletá prvorodička 😉

      Vymazat
  2. přejeme taky krásné narozeninky :-)
    jinak c ose věku týče, taky si občas příjdu jako exot :-) za 2 měsíce mi bude 24, jsem vdaná, za pár týdnu se mi narodí už druhé dítě, ale nepříjde mi, že bych se o něco ochudila. jsem naprosto spokojená :-)

    OdpovědětVymazat