čtvrtek 24. března 2016

Krásný zelený čtvrtek Vám přeju!
Mám takovou radost z toho nádherného počasí co je venku, že ze mě se sluníčkem spadla i jarní depka a teď nevím, kam dřív skočit. Peču, zdobím, (moc neuklízím), sadím a dýchám z plných plic. Nádherné jaro. Užívám si první samostatné velikonoce. Peču už druhou várku jidášů, protože u nás v kostele je tradice, že na zelený čtvrtek je po mši svaté a adoraci všichni společně sníme. :-) 




Včera jsme také s mužem prožili nádhernou pesachovou večeři. Ta má být správně samozřejmě až ve čtvrtek, ale protože dnes večer jede Roman na vyšetření do nemocnice, tak jsme to trošku předběhli. Bylo to poprvé a myslím, že se vydařila. Ráda si připomínám, že naše křesťanské kořeny sahají právě k židům.




Tak krásný den mějte!

4 komentáře:

  1. Ahoj Veru, z tvého článečku a foteček čiší pohoda ... :-) Užívej si, krásné Velikonoce! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je u vás hezké! Já se moc těším na zítra, protože slibují teplo...snad příjde opravdové:-))) a moc ti přeju, aby tě jarní únava přešla, s čaji ze Sonnetoru to púůjde snadno. Zrovna jsem předevčírem také jeden koupila- Energii :-))) tak se měj hezky a požehnané svátky Kejt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čajíčky jsou skvělé, mě pomáhají :-)

      Vymazat