středa 2. září 2015

Ještě včera nás na podvečerní procházce pálilo slunce do ramen...dneska venku prší a mě jaksi klesla nálada...už je tu zase ta studenější a tmavší část roku...já mám babí léto moc ráda, v říjnu jsme se narodila...ale nějak to na mě prostě sedlo...cítím se tak nepatřičně...asi proto, že jako učitelka jsem (nejen) prvního září byla doma...samozřejmě, že Esterka je pro mě nejdůležitější, ale stýská se mi i po těch ostatních dětičkách...a jak mi muž včera řekl: "Až budeš zpátky v práci, budeš zas naříkat, že chceš být doma"  a má pravdu :-)


Takže CARPE DIEM  a vzpomínka na poslední letní den...









.
...po strništi bos....

3 komentáře:

  1. Ano Vierko prišlo to nejak náhle ale aj toto obdobie patri k nam :-) Pridala si nadherne totky maš roztomile babenko a manžel ma skutočne pravdu vždy chceme opak :-) prajem krasne dni a prijemny vikend.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano Vierko prišlo to nejak náhle ale aj toto obdobie patri k nam :-) Pridala si nadherne totky maš roztomile babenko a manžel ma skutočne pravdu vždy chceme opak :-) prajem krasne dni a prijemny vikend.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé to je u vás krásně! A to jablíčko na větvi, to je náááádhera. Ale vím, že největší poklad je ten v kočárku a manželova dlaň :-))) a to je štěstí :-))) držte se a užijte se :-))) pá K

    OdpovědětVymazat