sobota 27. června 2015

Naše štěstí......dali jsme jí jméno Ester...znamená jitřenka....narodila se v hodinu Božího milosrdenství....a i když máme šestinedělí za sebou, nemůžu tomu pořád uvěřit....dlouho jsem nepsala...s blížícím se porodem už jsem na to neměla psychicky sílu...uzavřela jsem se do sebe a připravovala se na den D...který byl náročný, ale nakonec jsme to obě zvládly...Bohu díky!






10 komentářů:

  1. No to je mi parádní zpráva! Říkala jsem si, kdy a jak...:-) Je nádherná, jitřenka jedna! Moc gratuluju a raduju se s vámi. Buďte obě zdravé! :-) K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kači, jsem štěstím bez sebe :-) :-)

      Vymazat
  2. Velká gratulace Veru ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko, moc a moc gratuluji! Esterka je kouzelná!
    Mějte hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása! Moc gratuluji. Pořád jsem chodila nahlížet, jestli není něco nového... Ester je nádherná! Užívejte si společných chvil a chvilek. Moc Vám to přeji!

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, moc gratuluji ke krásné Esterce! Také jsem si říkala, že už to někdy musí být :-D Kochej se, užívejte si společné chvíle a ať jste zdraví a šťastní i nadále :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, moc gratuluji ke krásné Esterce! Také jsem si říkala, že už to někdy musí být :-D Kochej se, užívejte si společné chvíle a ať jste zdraví a šťastní i nadále :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju holky :-) strašně to utíká, roste před očima, nejradši bych zastavila čas :-)

    OdpovědětVymazat