sobota 7. února 2015

Sváteční


Pár momentů, které mi dneska udělaly radost a chci si je zapamatovat...důležité drobnosti na radování...a co je pozitivní, březnem pro mě začíná jaro...a to už tu bude co by dup. 

Bříško krásně roste a zažívám teď docela komické situace. Nejen, že mi teď, kdy už si mě nikdo nemůže splést s tlustou tyká víc neznámých lidí než před těhotenstvím (nezbývá mi, než se tomu smát a doufat, že za 20 let budu za ten svůj super mladý vzhled vděčná), ale běžně se mi stává, že si tak někde sedím (u doktora-to je ještě dobré, v kavárně, nebo na fakultě před kabinetem nějakého Doc., PhDr.,  PdD. Atd, ) a zničeho nic se mi začne šíleným způsobem vlnit a natřásat břicho. A lidi kolem mě chodí (pohledy mladých šikovných chlapců se zastavují právě na tom břichu), prohlíží si mě rentgenovým pohledem a já nemůžu se skákajícím břichem nic udělat. Maximálně ho přikrýt svetrem..... :-) :-) No je to prostě požehnaný čas. :-)

 




 

Tak hezký víkend!



5 komentářů:

  1. Tak to je krása! A úžasně jste pokročili se stavbou! Buďte zdrávi/y a krásný sváteční den Kator

    OdpovědětVymazat
  2. Pááni Veru, jste pokročili:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, to je super, zavzpomínala jsem si - mě se bříško třeba úplně přelilo k jedné straně :o)
    Domeček se parádně rýsuje!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujeme, jde to pomalu, ale jistě- všechno. :-) :-) A už se nemůžeme dočkat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko, domeček je už teď krásný...těším se na nové fotečky.
    Jana

    OdpovědětVymazat