úterý 25. listopadu 2014

Ani jsme se nenadáli a podzim je pryč...toto uteklo. Ani nebyl čas psát nějaké příspěvky, což mě trošku mrzí, ale zase jsem si od blogování na chvíli odpočinula. :-) A co se u nás událo? 


Trochu jsme výletovali...




Trochu stavěli... :-)


A s blížícím se adventem je třeba zajít do lesa na větvičky a nejlépe jedličkové...no a že nám to dalo zabrat....






Na letošní Vánoce se moc těším. Budou určitě veselejší než ty loňské...a to z toho nejkrásnějšího důvodu, budeme je totiž oslavovat ve třech, sice ještě v bříšku, ale díky těm kopancům jej budeme vnímat velmi intenzivně :-) :-)


Tak hezký večer přeju.

16 komentářů:

  1. Za prvé moc gratuluji k třetímu :),a koukám že u vás je taky docela těžký sehnat větvičky jehličnanů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát :-) sehnat větvičky je opravdu kumšt- zvláště ty jedlové, a to bydlíme na vesnici :-)

      Vymazat
  2. Jupíííí! Hned mě to napadlo při pohledu na druhou fotku a postavení rukou Tvého muže... ;-) jupíí a moc gratuluju a mám velkou radost! Opatrujte se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, sama tomu pořád nemůžu uvěřit, hlavně, že to zatím probíhá bez komplikací, a tak se modlíme a věříme :-)

      Vymazat
  3. Krásně vám to Veru roste pod rukama, a pěkně si užíváte:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažíme se Ajko, přece jen teď už máme pevný termín do kdy bychom to chtěli stihnout, ale nevím, nevím :-)

      Vymazat
  4. Verunko, ze srdce gratuluji! Dobrý zpráv není nikdy dost a tahle je úplně suoer!
    Dávej na sebe pozor, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji :-) To je moc krásná zpráva. Moc Vám to přeji.. A kdy máš termín? To už budeš tak v půlce, když už kope :-) že? a víte co to bude? :-)
    Jinak domeček je taky parádní .. Roste jako z vody :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýn, děkujeme. Snad to všechno dobře dopadne :-)

      Vymazat
  6. Jééé, blahopřeji k budopucímu miminku a to Strbské pleso :-)) hmmm, my tam byli na svatební cestě :-))) akorát tak hezkou fotku nemáme :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kejt :-) výlet byl fajn, akorát tam bylo strašně strašně moc lidí, takže to nám tu idylu trochu kazilo, ale jinak super :-)

      Vymazat
  7. Veru, po dlouhé době jsem nakoukla a mám ohromnou radost! Sice se osobně neznáme, ale fakt se tu culím radostí :-D Moc gratuluji a přeji vše dobré do nového roku, ať je plný radosti, požehnání a ať je ten nejkrásnější :-)

    OdpovědětVymazat
  8. A já se přidávám! Taky jsem nakoukla po dlouhé době, ale říkala jsem si, jestli třeba...a ono jo! Raduji se s Vámi, je to krásná zpráva!

    OdpovědětVymazat