neděle 3. srpna 2014




Nathaniel Hawthorne

Milující žena je květ růže, nemilující jen její stvol, plný trnů.

.

 Henri Matisse

Všude kvetou květy pro toho, kdo je chce vidět.

.

.

 Okakura Kakuzō

Pravěký muž, přinášeje své milence první květinové věnce, učinil první krok od zvířete. Stal se člověkem, vkročil do říše poezie, neboť pochopil prospěšnosti neužitečného.

 .

.

Andrej Plávka

Utrhl jsem květinu, zvadla mi. Chytil jsem motýla, zemřel. Až pak jsem pochopil, že krásy je třeba dotýkat se srdcem.

 .

 .

Václav Renč

Člověk a květina? Potřeba něhy a lítostivý pocit pomíjivosti krásy.

 .

 .

Françoise Saganová

Vdaná žena se pozná podle toho, že si kupuje květiny sama.

 .

 .

Charles Baudelaire

Žena je něžnější než květ, ale tvrdší než kámen.

 .

 .

 Anton Pavlovič Čechov

Psát pro kritiky se nevyplatí, stejně jako dávat přivonět ke květinám někomu, kdo má rýmu.

 




 

Voňavý nedělní večer Vám přeju!



 

 

 

 

 

4 komentáře:

  1. Pekne kvetiny a pekne psani I kdyz ne vzdy pravdive.S domeckem nepospichejte on se pomalu a jiste dokonci a bude se vam v nem prima bydlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ne všechny jsou vždy pravdivé, anebo ne na každého sedí, ale mě pobavily všechny :-) Děkuji za milou návštěvu!

      Vymazat
  2. Verunko, děkuji za návštěvu na mém blogu a přeji hodně sil při budování domova - dobře si pamatuji, co to je!
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuji za milá slova, moc si jich vážím od všech hodných duší, které nás v našem snažení povzbuzují a drží nám palce. :-)

      Vymazat