úterý 5. srpna 2014

Mé malé radosti



Firmu Manufaktura jistě mnohé z Vás znají. Já jsem jejímu kouzlu propadla s podzimním vydáním časpopisu Venkov & Styl, kdy jsem dostala jako dárek svou první levandulovou řadu. Oblíbila jsem si jejich voňavé výrobky, protože po otevření víčka cítíte babiččinu zahrádku, bylinky, vinnou révu, chuť černého rybízu....

Návštěva kanemného obchodu vyžaduje zocelenou vůli nebrat všechno, nebo manžela po boku :-)

Ráda taky podporuji výrobky z naší země české a tak občas prostě neodolám-a už se těším večer do sprchy na meduňkový sprchový gel a poté pečující krém na ruce s toutéž kouzelnou bylinkou, která má opravdu uklidňující učinky...mám vyzkoušeno na vlastní kůži. :-)









No a protože je léto v plném proudu a po celém dnu na stavbě je dobré si trochu odpočinout, není od věci zařadit nějaké lehké humorné čtení, a tak jsem na radu Míši z kamarádského blogu Od hlavy až k patě zakoupila tyhle dvě knihy a už se na ně moc těším. Obvykle louskám Agathu Christie a tak teď okusím zase z jiného soudku.






Mějte hezké úterý!

5 komentářů:

  1. No vidíš, já neznám:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za to stavit se do obchodu třeba jen na očichání :-)

      Vymazat
  2. Nádhera! Firmu také znám, když mám možnost- ráda jsem v jejich obchůdcích...je to potěšení pro mé oči i nos...a přeji ti pěkné čtení :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ty knížky znám :-) Líbily? Ach, Manufacturu jsem očichávala v Praze, tam mají obchod na každém rohu...

    OdpovědětVymazat