neděle 6. července 2014

Přeju voňavou červencovou neděli!

V sobotu, na svátek Cyrila a Metoděje, byl ve skanzenu v Rožnově pod Radhoštěm k vidění již tradiční hrnčířský jarmark. Atmosféra byla úžasná, prodejci usměvaví, oblečeni v krojích. Jela jsem tam s tím, že si pořídím něco do kuchyně (kterou zatím nemám, ale jsem toho názoru, že je lépe vše pořizovat postupně, klidně s předstihem, ať se potom při nastěhování nemusí kupovat všechno najednou, že :-) ), ale když jsem viděla tu nádheru, úžasnou lidskou tvořivost, pečlivost a originalitu, byla jsem v koncích. Nevěděla jsem kam dřív s očima, nejradši bych brala všechno. Se švagrovou jsme jarmark nejprve celý obešly a pak jsme teprve nakupovaly. A tak přináším pár fotek mých velkých radostí, které už snad brzo budu mít kde dát, protože na stavbě pilně pracujeme....:-)













 

Mějte pohodový týden, já se zítra vrhám na rybíz a chlupáče :-)

6 komentářů:

  1. Krásné a Rožnov miluju...je tam překrásně...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rožnov je opravdu úžasný a hlavně všechny ty akce, které se tam pořádají mají své nezaměnitelné kouzlo :-)

      Vymazat
  2. Verunko zdravím o hooodně dlouhé době:), to jsou ale poklady, nádhera, přeji ať jde stavba od ruky a brzy si ladíte tu svou budoucí kuchyni. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti, taky Tě zdravím, jde to všechno sice pomalu, ale jistě, tak uvidíme :-)

      Vymazat