pondělí 28. července 2014

Cuketový koláč a mozzarellou

 


Vařila jsem podle kuchařky z Albertu. Recept je jednoduchý:

Listové těsto vyválíme a potřeme bazalkovým pestem, poklademe na kolečka nakrájenou a do zlatova osmaženou cuketkou, přidáme rajčata, osolíme, opepříme a šup s tím do trouby a dozlatova. Já jsem navíc přidala olivy. Těsně před vytažením přidáme natrhnané kousky mozzarelly a dozdobíme čerstvou bazalkou. 

 






Miluju tyhle letní večery, kdy máme chuť právě tak akorát na to, co se nám urodilo na zahrádce, a co se dá rychle a dobře zpracovat.

Užívejte léta, polovinu prázdnin máme už za sebou. 

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. No Ajko, když teď na stavbě moc nemůžu pomoct, tak alespoň dělám pořádné večeře. :-)

      Vymazat
  2. Ježkovy voči!!! Já bych si tak dala! Přišla jsem z práce a relaxuju...a teď mi to voní až k nám ! Nádherné! Taky miluju dobroty ze zahrádky, miluju léto a lehkost bytí :-))) Pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Kejt, kdyby to šlo, pošlu Ti poštou, třeba by to došlo v pořádku, Koločůvek je od náš kousek :-D

      Vymazat