středa 23. července 2014

Bazalkové pesto


Pro letní večeře jako dělané. Včera jsem jej použila jako základ pod cuketový koláč, ale o tom zase příště. 

Recept je jednoduchý:

Dvě hrsti bazalkových listů, hrst nastrouhaného parmazánu a asi 50 g mandlí (nebo piniových oříšků) dáme do mixéru se 100ml olivového oleje a mixujeme do kašovité konzistence. Podle chuti osolíme.


Bazalkové pesto se hodí na maso a taky do již zmíněných slaných koláčů. Já jsem jeho chutí nadšená a doporučuju vyzkoušet. 

 

 



4 komentáře:

  1. Jé...už vím, co si dám na večeři...bazalku, máslo, sýr, knupsi děkuji, děkuji, bazalku také miluji, ráda bych si udělala i tu pastu, ale co chodím do práce, jaksi nestíhám, no, ale asi by to stálo za to... a teď půjdu na tu večeři pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to během práce asi taky moc nestíhala, ale mám teď dovču. Školička je na měsíc zavřená :-)

      Vymazat
  2. Vierko super pesto, najprv som ho pripravila aby som tu mohla chvaaaaaliť...bazalka je fajn a na obedik sme si s dcerkou pripravili cestoviny s pestom, mňam. Dik za inšpiráciu a receptík :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těstoviny s pestem, to zní moc dobře, vyzkouším, díky :-)

      Vymazat