pátek 13. června 2014

Relaxační víkend

...proběhl minulý týden a byl úžasný...o to horší byl pak návrat do pracovní reality...moc jsme si to tam užili a myslím, že krátkou dovču po roce a půl jsme si i zasloužili...přes den jsme chodili po túrách a večer nás čekala naprosto výtečná dvouchodová večeře a wellness...bazén, vířivka, bylinková a bio sauna a taky skvělé masáže...Díky Bohu za ty dary :-) :-)

Mějte hezký víkend, my jdeme na stavbu :-)









8 komentářů:

  1. Moc krásné :-))) jste krásní a přeju vám to...čas investovaný pro druhého je tím nejvzácnějším na světě :-))) držte se K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ty tři dny jsme se cítili jako v nebi :-) :-)

      Vymazat
  2. Pěkně jste výletovali:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Ajko, nejlepší bylo to přelézání klád na turistické trase, to jsme si dali do těla, co 10 metrů byl spadnutý strom, který nešel obejít, ale pouze přelézt. :-D

      Vymazat
  3. Pěkné fotky.. četla jsem poslední dva příspěvky společně a jsem ráda, že jste vypadli a odpočali si... přeju hodně sil! Většinou chodí všechny zkoušky po kupě... u nás před svatbou mužova nemoc (a otázka, zda přežije), státnice a svatba, která se nevědělo zda proběhne, teď zase u mě dlouhodobě haprující zdraví, tři roky čekání na stěhování, tak se stále neodvažuju nikde zabydlet, starost o rodiče... ale nemůžu mít všechno, tak vím, že si pak člověk váží všeho mnohem víc. Ten citát Dona Boska mi mluví z duše... hezké dny! Kator

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně mě mrazí, když čtu, co píšeš...život je někdy opravdu šílený, a člověk si říká, proč já? Co jsem udělal špatně, že dostávám takovou nakládačku...snažím se myslet na to, že Bůh dá jen takové kříže, které jsme schopni unést a že všechno má smysl, i když se ho na zemi třeba ani nedozvíme....

      Vymazat
  4. jéé :-) my tam jedeme příští týden. Takže jak tak koukám, je tam fajnově :-)

    OdpovědětVymazat