pátek 7. března 2014

Možná jste zaslechli, co se minulou neděli událo u nás na Moravě...shořela nám největší chlouba našich Beskyd- chata Libušín...bylo to ten den, kdy jsme byli na výletě ve Štramberku...ráno jsme se rozhodovali: Štramberk, nebo Pustevny....teď lituju, že to nebyly Pustevny, ještě naposled bychom ji viděli vcelku :-(

Je mi z toho vážné smutno, když jsem se to dozvěděla, měla jsem slzy na karajíčku (slovy jedné písně od Žambochů: "...miluju své Beskydy, pro ně si pustím žilou, vykrvácím do hlohů, stanu se maliním mezi Bílou a Kněhyní..."), kdo viděl tu nádheru zblízka, pochopil by...bylo tam tolik lidské práce, umu, dřiny, historie, lásky ke kraji a k umění...a jak to tak vypadá, někdo to zapálil úmyslně...nepochopím to a je mi z toho vážně na nic...






Zdroj foto:
tady
tady
tady

2 komentáře:

  1. Je to opravdu hnus co ti lidi dokážou.. Zajímalo by mě, proč to někdo udělal a jak mohl... :-/

    OdpovědětVymazat