středa 19. března 2014

Dneska jen jeden rychlý pozdrav

Fotečka právě udrátovaných vajíček...drátovala jsem už loni, to byly mé první pokusy a letos začínám s předstihem, velikonoce jsou sice ještě v dáli, ale využívám čas, kdy musím zase ležet v posteli a léčit se...a až konečně vylezu, půjdu zkontrolovat, jestli mi už roste mrkev, ředkve, červená cibule a bazalka...a taky živý plot, co jsme sadili na podzim...

Radost mi dělá i osázený květník před vchodem, já už mám prostě jaro...:-)

Mějte hezký den!

 



 

3 komentáře:

  1. Veru až díky tvému komentu od tebe jsem zjistila, že jsi mi nějak zmizela z blogů ke kterým jsem byla připojená jako sledující. Tak už tě tu zase mám :) krásné drátkování a brzy se uzdrav, ta slepička je boží :) M. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti, slepice je takový zkušební kus a natrápila mě-hlavně ten zobák-ne a ne zavřít-tak jsem ho musela sešít ručně :-D

      Vymazat