pátek 21. března 2014

Prostě jarně aneb malý report z mé zahrádky











 

Mějte nádherný a odpočinkový víkend

na závěr pozdrav od mých čičin :-)

 



 



6 komentářů:

  1. Ahoj Verčo, první komentík mi zmizel, tak znovu. ;-) Děkuju za návštěvu na mém blogu. :-) Líbí se mi tvoje fotečky. Úžasné jsou s tou včelkou. Kočičky jsou miloučké, hned bych si je pohladila. Jak jsi stihla to zívnutí? Já než našteluju foťák, tak je po všem. ;-) Měj se hezky a prímový víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daši děkuji, jsem ráda, že se fotečky líbí :-) A jak jsem stihla to zívnutí? Jednoduše :-D následovalo 150 fotek před tím než se to povedlo :-D
      Přeju krásné jarní dny :-)

      Vymazat
  2. Verunko, děkuji za návštěvu na mém blogu. U tebe jsem našla spoustu krásných fotek a milé slovo, určitě se zase zastavím!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, i já děkuji za návštěvu a na Tvůj blog se budu ráda vracet-stále teprve objevuji :-)

      Vymazat
  3. Verčo moc krásné kytičky.U nás narcisky teprve rozkvétají...ps:trošku se ti tu pokoukám :))) pa Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šári, jsem ráda, že se líbí. Klidně se tu porozhlédni, já udělám s dovolením to samé u Tebe :-) :-)

      Vymazat