čtvrtek 28. listopadu 2013

Dělání, dělání, všechny smutky zahání....dělání, dělání je lék....











A hurá na vánoční trhy do Nového Jičína :-)

Hezký večer mějte
V.

6 komentářů:

  1. Verunko nádherné perníkové tvoření, až se mi vybavila vůně perníku. Ty já nepeču, u nác to nikdo moc nemusí. A nechce se mi péct perníky kvůli mě. :) Měj se hezky Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, díky, jsi moc hodná a perníčky si klidně upeč, nevadí, že jen kvůli sobě, musíš se rozmazlovat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No pááni.... Veru jsi opravdu šikovná:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Ajko, tohle je jedna z mála věcí co mi docela jde :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuji trpělivost a um! Krásné perníčky... Já radši nechávám zdobit děti, mám pocit, že jsme už na stejné úrovni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, ale té trpělivosti moc nemám, často se u toho dost rozčiluju :-D taky se těším až jednou budu zdobit perníčky se svými dětmi, snad brzo... :-)

      Vymazat