středa 16. října 2013

Herbář

Hezké dopoledne, 
dneska bych Vám chtěla dát tip na skvělý pořad, který vysílá Česká televize. Já sama jsem na něj narazila úplnou náhodou a moc se mi líbí. O čem je tedy řeč? 
Herbář.
Bylinkový pořad, který pohladí po duší a pro mě je tedy nanejvýš zajímavý. Navíc jím provází dvě sympatické dámy a jejich nenucenost mi na rozdíl od Deníku Dity P. přijde tak nějak víc přirozená. První díl už jsem viděla dvakrát a nemůžu se dočkat na další. Třeba se bude líbit i Vám...




odkaz:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10614805433-herbar/video/

zdroj:
Česká televize


Krásný den všem :-)

2 komentáře:

  1. Na ten pořad jsem minulý týden narazila úplně náhodou a docela se mi to nakonec líbílo. Na začátku jsem přemýšlela, jestli je to paradie či co to je, ale některé informace byly zajímavé. Hned jsem vyzkoušela salát s jablky a celerem a bylo to fakt dobré...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk tomu musí přijít na chuť postupně, obě moderátorky, hlavně pak Linda jsou dost svérázné osobnosti se svým osobitým projevem a ne každému musí být příjemný, asi stejně jako u Dity P. :-)

      Vymazat