pátek 6. září 2013

Skvělý páteček

Konečně po dlouhé době jsem zase vypadla ven z domu...a kde jinde než do města za Verunkou...pokecaly jsme si (už jsem to potřebovala), popily míchaný nápoj Cosmopolitan, nebo tak nějak (ta vodka tam moc nebyla cítit) a měly jsme skvělý Italský salát s olivama, mozzarellou a krutony...mňam...:-)
A pak jsem si udělala radost novým časopisem, který jsem objevila na blogu jedné z Vás...zítra si ho budu číst na rybách, zatímco milý bude obstarávat večeři :-D A taky jsem si koupila Katku, ale tu jen kvůli těm samolepkám :-)
Na konec můj ranní pohled z okna-mlha a čerstvý vzduch...
A pak taky konečně ty vytoužené chryzantémy...už nám zdobí verandu....ach ten podzim...








1 komentář:

  1. Pěkný pohled z okna Veru, a ten strašáček je skvělý!
    Ajka

    OdpovědětVymazat