neděle 22. září 2013

Moje malá premiéra

Své premiéry mám pro Vás hned dvě :-) 
Jako první představuju svou čerstvě ušitou zástěrku do kuchyně...mě osobně se docela líbí, ušila jsem si ji přesně tak, jak jsem chtěla, z látek, které se mi moc moc líbí a navíc, miluju červenou barvu...ale protože je to jedna z prvních větších věcí, co jsem šila, má provedení do dokonalosti daleko...ale tak, i snaha se počítá, ne? :-)







Premiéra č.2 :-)
Už dlouho pletu na vánoce spolu s adventním věncem taky věnec na dveře, a asi tři roky už i na jaře naše dveře zdobí věneček z proutí, nebo ze skořápek od vajíček...no a letos poprvé jsem se odhodlala i na podzimní okrasu vchodu...:-)







No a poslední věc o kterou se s Vámi dnes podělím je změna účesu...z vlasu do půl zad mám mikádo...na přání manžela a já jako hodná ženuška jsem posechla...no popravdě, musím si zvyknout...



Krásnou neděli Vám přeju, smutné počasí určitě zase brzo vystřídá sluníčko...V. :-)

4 komentáře:

  1. Zástěrka je moc pěkná,líbí se mi to srdíčko na ní.
    A účes ti moc sluší,i když zrovna v tomhle já bych poslušná ženuška rozhodně nebyla.
    Přeju hezký nedělní večer a díky za pozvání!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No abych to uvedla na pravou míru, Roman nijak nenaléhal, jen tak nadhodil, že když se chci jít stříhat mohla bych jít na krátko, jako tehdy, když jsme spolu začali chodit a já se toho chytla :-) Jinak u nás vládne svoboda a demokracie :-D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju Ajko, jsem začátečník, takže pochvala od tak zkušené švadlenky jako Ty potěší :-)

      Vymazat