úterý 13. srpna 2013

Naše dovolená

Tak jsem se rozhodla, že se taky "pochlubím" jaká byla naše dovolená...Protože mám nějaké zdravotní komplikace, zrušili jsme plánovanou dovču na Vysočině, kde jsme chtěli vyrážet hlavně do přírody na túry a zvolili jsme zrácenou verzi...takže Roman si vzal čtvrtek, pátek volno a program byl následující: ve čtvrtek na ryby, což se uskutečnilo a bylo to skvělé, protože tam kromě nás byl jen páreček postraších pánů...no a víkend, že strávíme na chatičce...v pátek jsme tedy vyjeli, docela to šlo...v noci však přišla tak strašná bouřka, že jsem myslela, že na tom kopci shoříme (můj muž samozřejmě nebyl k probuzení)...no a když se bouřka uklidnila a já si oddychla, že se teda pár hodin vyspím, začala jsem zvracet a vydržela jsem to až do rána...takže jsme se zase popakovali a jeli domů...no, letošní dovolené ZDAR!


Tady alespoň pár fotek, které jsme stihli...:-)














3 komentáře:

  1. Úlovek byl parádní a fotky jsou supr:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní úlovek. Brambory s vibulkou miluju. Přeji, at tě zdravíčko už nezlobí, at je jen a jen líp.

    OdpovědětVymazat