sobota 31. srpna 2013

Líbánky



Včera jsme se s Romanem naprosto impulzivně a rozhodli navštívit kino...po dlouhé době...zvládli jsme se vypravit během pěti minut...dojeli jsme na místo, koupili lístky a šli jsme si ještě sednout na zahrádku pizzerie, dali jsme si výbornou pizzu a kafíčko...večer začínal krásně :-) 
O filmu Líbánky jsem četla krátkou recenzi, věděla jsem, že to nebude žádná romantika, čekala jsem něco napínavého, detektivního ale představeného s vkusem...no, přiznám se, byla jsem velmi, velmi zklamaná...Začátek filmu byl zajímavý, pěkné záběry, hezká výprava...postava pana neznámého vzbuzovala zvědavost...první okamžik kdy jsem byla znechucena a zkalamaná byla scéna svatební noci hlavních postav...nevím, jak vy, ale já vím, co se děje o svatební noci a opravdu to nepotřebuju takhle detailně vidět...navíc ve filmu tato scéna neměla absolutně žádný dopad na děj...byla tam jen proto, aby se splnila norma dnešní kinematografie...všude musí být aspoň kousek sexu, bez toho to prostě nejde...no, já bych se obešla...
Hlavní odhalení večera-novomanžela-agresora, který sadisticky a sexuálně šikanoval svého homosexuálního spolužáka, opět s podrobnými záběry pro mě bylo nechutné a šokující...film bych nikomu, kdo je stejného přecitlivělého ražení jako já nedoporučila, po skončení mi bylo docela nevolno a že by se mi dobře usnínalo to se taky nedá říct...
Abych řekla pravdu, aktuálně mi na filmovém trhu chybí nějaký lehký kousek, bez laciného sexu, násilí, který potěší, pohladí po duší, rozesměje, donutí k zamyšlení...kdyby jste měli nějaký typ, ráda ho uvítám...
Příště se chystáme na Dianu, tak uvidíme :-)



5 komentářů:

  1. Taky jsme byli...no, postřehy máme podobné, začátek dobrý, konec byl poněkud silná káva..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnešní filmy mají za úkol asi jen šokovat, případně znechutit...poslední dobou se mi v kině líbí jen pohádky :-)

      Vymazat
  2. Taky jsme byli...no, postřehy máme podobné, začátek dobrý, konec byl poněkud silná káva..

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to asi půjdeme na něco jiného. Mně ještě zaujal film Jasmíny slzy od Allena, ale ještě jsme na to nestihli zajít...

    OdpovědětVymazat
  4. Jasmíniny slzy...tak o tom jsem zatím neslyšela...tak možná :-)

    OdpovědětVymazat