úterý 23. července 2013

Malinovo-borůvkové potěšení

Na internetu jsem našla velmi zajímavý recept na moučník, který se mi líbil už jenom proto, jak vypadal. A tak jsem se v neděli hecla, že to zkusím, dokonce jsem si koupila i novou formu na koláč-moučník takovýchto rozměrů, protože do teď jsem žádnou takovou neměla. Když jsme se s Románkem stavili do obchodu pro pár potřebých surovin, jako např. šlehačku ke šlehání a maliny a borůvky (které u nás v lesích prostě nerostou), zamířila jsem k regálu s pečícíma formama a můj muž jen nevěřícně kroutil hlavou: "Ale o tomhle si nic neříkala..." no co, přežil to :-D
Recept popisovat nebudu, dám tu odkaz, ze kterého jsem čerpala...

http://www.prozeny.cz/recepty/recepty-a-vareni/peceni-s-dianou/37165-sladke-peceni-s-dianou-cokoladovy-kolac-s-malinami-a-slehackou

Musím říct, že výsledek byl dobrý, ale příště udělám radši poctivý korpus s moukou a špetkou toho prášku do pečiva, protože těsto z cukru a vajec asi nebude tak úplně můj šálek kávy...nicméné po moučníku se zaprášilo :-)




Jako bonus přidávám fotky mého včerejšího dopoledního navštěvníka, obrázky jsou z mobilu a focené dost narychlo, takže se omlouvám za kvalitu :-)



 

2 komentáře:

  1. Jé, malinovoborůvkový, takové dobroty já můžu:-))
    Motýlek je moc pěkný! Nevím proč, u nás snad létají jen bělásci:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ty maliny a borůvky mi na tom chutnaly snad nejvíc :-) Ale kupovat je uprostřed léta v Albertu je fakt bída :-(

      Vymazat