úterý 14. května 2013

Jsem rychlejší než blesk

Kam se na mě hrabe Jamie Oliver a jeho rychovky na večeři (dělám si srandu :-) )...30 minut, pchá já jsem schopná za 10...poslendí dobou se mi začíná osvědčovat, že čím rychlejší večeře, tím lepší :-)

Takže: 
Nakrájím si na drobné kousky tři velká rajčata, zastříknu olivovým olejem a dám na pánev. Přidám jeden stroužek česneku, podle chuti sušenou bazalku, posolím. A dusím, dokud mě nezačou prosit o milost :-D. 
4 krajíce chleba z jedné strany namočíme do rozšlehaného vajíčka a dám opékat do další pánve s olejem (nejdříve tu stranu, kde není vajíčko). Když mám opečeno, vysuším tuk kuchyňským ubrouskem, potřu stranu bez vajíčka česnekem, navrstvím rajčata a posypu jarní cibulkou. 
No prostě mňamka, manželství mi svědčí, začínám kynout. :-D




1 komentář:

  1. Vajíčkové topinky jsou supr, tenhle recept neznám:-) Mažu hořčicí, sypu cibulkou a zdobím rajčaty a okurkou:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat