pondělí 29. dubna 2013

Seznamte se: Lilek


Kdo pohrdá zeleninovými jídly a takovými velikány jako je květák, brokolice, nebo lilek, neví o co přichází. Naše dnešní jarní večeře se nesla v duchu lesklé fialové. Recept je jednoduchý, našla jsem ho asi před rokem ve starém čísle Albertu a od té doby jsme si ho několikrát zopakovali. Rozhodně nedoporučuju ošidit dip, to by byla chyba chyboucí. Česnekový dip a smažený lilek k sobě patří jako...jako...já a Roman :-D takže bezkonkurenčně :-D
Pro 2 osoby:
Dva menší lilky si omyjeme, nakrájíme na kolečka a silně posolíme. Necháme minimálně 30 minut "vypotit". Poté znovu omyjeme, osušíme, podle chuti osolíme a opepříme ( já solím až usmažené na strouhanku tak, jak mám zrovna chuť) a obalíme v trojobalu. Osmažíme. Na dip používám jeden kelímek bílého jogurtu, dva stroužky česneku, citronovou šťávu a nasekanou pažitku. Smícháme.
No a pak už jen vychutnáváme skvělou jemnou chuť, která mi nejvíc připomíná smažené bedly (které na jaře prostě nerostou), jen bez typické houbové vůně, kterou každý nemá v lásce. 
Voňavý večer přeje
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat